Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet stał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://levelrank.net/blog-seo/seo-e-commerce-optymalizacja-sklepu-internetowego/ . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być wciąż obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli działania mające na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Online Biznes

Brak komentarzy

Zostaw komentarz