W pierwszej kolejności trzeba sobie uświadomić jak ważną rolę pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują wielkie środki w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/blog-seo/seo-e-commerce-optymalizacja-sklepu-internetowego/ . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, aby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Online Biznes

Brak komentarzy

Zostaw komentarz